loadingimg

Wczytuję dane...

Bestsellery

Latające lampiony -I LOVE U model PF-209
Cena:0,50 PLN*
*z podatkiem VAT
Latające lampiony - model PF-119 red
Cena:0,50 PLN*
*z podatkiem VAT
Latające lampiony - MŁODA PARA model PF-208
Cena:0,50 PLN*
*z podatkiem VAT
Licznik rowerowy XXL 12 miesięcy gwarancji
Cena:34,00 PLN*
*z podatkiem VAT
Latające lampiony - model PF-119w
Cena:0,50 PLN*
*z podatkiem VAT

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:
 
 

Szukane słowa

Regulamin
INSTRUKCJA OBSŁUGI OBOWIĄZUJĄCA W NASZYM SKLEPIE od 25.12.2014roku.


Sklep internetowy Sirco-Market działający pod adresem www.sirco.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży sprzętu sportowego, fitness, akcesoriów rowerowych oraz sprzętu turystycznego i innych. Działalność ta prowadzona jest wysyłkowo, na terenie RP.
Korzystanie ze strony www.sirco.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad dotyczących prywatności sklepu Sirco-Market.


Produkty

Produkty, które prezentujemy na stronie sklepu, stanowią ofertę handlową w myśl kodeksu cywilnego. Ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Pracownicy sklepu SIRCO.PL, dokładają wszelkich starań, aby zdjęcia, opis i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów, były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością. Nie ponoszą jednak odpowiedzialności za błędne informacje podane przez producentów lub ich nagłą zmianę przez producentów – oczywiście wszelkie takie sytuację będą na bieżąco korygowane i wyjaśniane - a Klient będzie w trybie natychmiastowym o nich informowany, z możliwością wycofania się z zamówienia.
Sklep SIRCO.PL zastrzega sobie prawo do powodowanego zjawiskami niezależnymi, wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronie internetowej.

Jeżeli zaistnieje sytuacja, w której z przyczyn obiektywnych, sklep nie będzie w stanie zrealizować złożonego przez Klienta zamówienia – Klient zostanie bezzwłocznie poinformowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru pomiędzy zmianą towaru na inny, dłuższym czasem realizacji zamówienia lub rezygnacją z zamówienia.

Zamówienia i formy płatności

Zamówienia można składać
- poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej, również bez rejestracji
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sirco.sklep@gmail.com Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- telefonicznie na numer 691 858 388


Kupujący przy składaniu zamówienia jest zawsze zobowiązany do podania telefonu kontaktowego, najlepiej komórkowego – oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie złożenia zamówienia.
Każde złożone przez Państwa zamówienie zostanie telefonicznie bądź mailowo potwierdzone. Brak takiego potwierdzenia może świadczyć jedynie o tym, że zamówienie nie dotarło do sklepu, bądź dane w zamówieniu były nieprawidłowe i kontakt z Państwem nie powiódł się.

Firma SIRCO-MARKET nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Wówczas kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne podlegające zwrotowi zostaną pomniejszone o koszt nie dostarczonej przesyłki tam i z powrotem.

Do każdej przesyłki dołączony zostanie paragon fiskalny lub faktura VAT, stanowiące dokument uprawniający do korzystania z praw gwarancji, reklamacji lub zwrotu towaru.

Faktury VAT są wystawiane na życzenie klienta, po wcześniejszym poinformowaniu sklepu, że taki dokument będzie potrzebny i podaniu wszystkich potrzebnych danych. Brak takiej informacji oznacza, że Klient akceptuje paragon fiskalny. Uzyskanie faktury po otrzymaniu towaru będzie możliwe, po przesłaniu do nas oryginalnego paragonu. Fakturę wysyłamy wtedy do Państwa listem poleconym.

Zamówione towary są wysyłane do Państwa na wskazany adres wysyłki. Produkty wysyłamy  za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszty wysyłki są zależne od wagi i wymiaru produktu, o wszystkich kosztach zostaną Państwo poinformowani podczas potwierdzania przez sklep zamówienia.

Zapłaty za towar dokonać po potwierdzeniu przez sklep realizacji zamówienia. Do wyboru mają Państwo dwie formy płatności: za pomocą przedpłaty na konto lub gotówką przy odbiorze paczki.

Numer konta sklepu Raiffeisen Bank 15175011490000000012872534
Dane siedziby sklepu: SIRCO-MARKET IMPORT-EXPORT Tomasz Putrym, ul. Wilanowska 21/5, 51-206 Wrocław


Realizacja zamówienia

O terminie realizacji zamówienia zostaną Państwo poinformowani w momencie potwierdzania przez sklep zamówienia. 
Jeśli produkt jest na magazynie wysyłka następuje natychmiast po określeniu przez klienta jako formy płatności pobrania, lub po zaksięgowaniu środków pieniężnych na naszym koncie, przy czym pamiętać należy o doliczeniu do wpłaty kosztów przesyłki.

Termin dostawy liczony od momentu wysyłki to 24-48h w przypadku przesyłki kurierskiej-biznesowej, oraz 2 – 5 dni paczki pocztowej. 
Prosimy o informowanie sklepu o wszelkich opóźnieniach w dostawie.

Prawa Klientów

1. Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni.
Klient zawierając umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej w terminie 14 dni licząc od daty dostarczenia przesyłki (szczegóły w punkcie Gwarancje i reklamacje)

2. Niezgodność towaru z umową - rękojmia
Reklamację wynikającą z niezgodności towaru z umową rozpocząć należy od nawiązania kontaktu z firmą SIRCO i podaniem przyczyny reklamacji. Kolejnym etapem jest odesłanie na adres korespondencyjny firmy towaru najlepiej z dowodem zakupu (dla celów fiskalnych)  i opisem reklamacji (szczegóły w punkcie Gwarancje i reklamacje).


3. Reklamacja w czasie objętym gwarancją.
Reklamacja w tym czasie sprowadza się do nawiązania kontaktu z obsługą sklepu, poinformowaniu o usterce, wysłaniu produktu wraz z formularzem reklamacji na adres korespondencyjny firmy. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne, zużywanie się materiału (np. łożysk, pasków) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym i niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem produktu (szczegóły w punkcie Gwarancje i reklamacje).


4. Uszkodzenia lub braki w transporcie.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Dlatego zaraz po stwierdzeniu uszkodzenia towaru lub jego braku w uszkodzonej przesyłce - należy skontaktować się z naszym sklepem. (szczegóły w punkcie Gwarancje i reklamacje).


5. Zagubienie przesyłki przez Pocztę.
Poczta traktuje przesyłkę jako zaginioną po upływie 21 dni od daty wysyłki. Brak przesyłki prosimy zgłaszać obsłudze sklepu.


6. Wymiana towaru.
Istnieje możliwość wymiany produktu. Koszty wymiany i różnicy w cenie ponosi Kupujący.

GWARANCJA I REKLAMACJA.
O firmie - Gwarancja



1. Zwrot towaru – odstąpienie od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki/towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego
Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty
dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia
innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później
niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej
umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte
w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą
Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

ADRES DO ZWROTU - ADRES NASZEGO MAGAZYNU:

"SIRCO-MARKET" Tomasz Putrym

Osiek 100/4

68-300 Lubsko

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne,
numer faksu i adres e-mail]
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

(jeśli klient życzy sobie zwrotu pieniędzy w inny sposób niż płacił lub na inne konto - prosimy o podanie danych do przelewu)

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.


2. Reklamacja w czasie objętym gwarancją.

Większość towarów dostępnych w naszym sklepie jest objętych gwarancją. Odpowiednią kartę gwarancyjną dołączamy do kupionego produktu. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (złamania, wyłamania, porysowanie, rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
Reklamacja towaru sprowadza się do zgłoszenia obsłudze sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu wraz z formularzem reklamacyjnym, paragonem lub kopią faktury na adres korespondencyjny firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z wypełnionym formularzem, firma SIRCO-MARKET jest zobowiązana ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy w dużej mierze od dostawcy, o wszystkich krokach będziemy Klienta informować na bieżąco.

3. Rękojmia

Ustawa o prawach konsumenckich z dnia 25 grudnia 2014 roku i znowelizowanego art. 556 Kodeksu Cywilnego nakłada obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi - czyli wad fizycznych produktów zakupionych w naszym sklepie

Co jest wadą fizyczną? Dodany art. 556¹ k.c. definiuje wadę fizyczną jako niezgodność rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności jako niezgodność z umową należy rozumieć sytuacje:

  1. gdy rzecz nie ma właściwości, które rzecz powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
  2. gdy rzecz nie ma właściwości, o których sprzedawca zapewnił kupującego;
  3. gdy rzecz nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia (jest to nowość w porównaniu do obowiązującego stanu prawnego);
  4. gdy rzecz wydana została kupującemu w stanie niezupełnym.

Jeśli kupującym jest konsument, domniemywa się, że wada istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego, z zastrzeżeniem, że wada fizyczna wyszła na jaw przed upływem roku od dnia jej wydania kupującemu.


Klient w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej (rękojmia) towaru, ma 12 miesiący na dokonanie obowiązku informacyjnego i odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy), lub żądanie obniżenia ceny, również naprawy lub wymiany towaru na nowy jeśli jest to możliwe. Firma SIRCO-MARKET jest zobowiązana do ustosunkowania się do tego żądania w ciągu 14 dni.
Reklamację wynikającą z tytułu rękojmi należy rozpocząć od nawiązania kontaktu z obsługą sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Kolejnym etapem jest wysłanie na adres firmy towaru.
Przesyłki o dużej wadze i gabarytu powinny być wysłane po uzgodnieniu z obsługą sklepu – firmą kurierską (na zlecenie odbioru wydane przez firmę SIRCO-MARKET i na jej umowę) . Przesyłki wysyłane na koszt firmy SIRCO-MARKET bez uzgodnienia – nie będą odbierane!
Reklamacja rozpatrzona zostaje w ciągu maksymalnie 14 dni licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru na nasz adres. Firma SIRCO zobowiązuje się pokryć koszty związane z wysyłką i zwrotem towaru. Zwrot kosztów poniesionych przez Klienta odbywa się przelewem bankowym, w wysokości nie większej niż cena dostawy danego produktu obowiązująca przy jego zakupie.

4. Uszkodzenia lub braki powstałe w transporcie.

Wszystkie przesyłki biznesowe są ubezpieczane od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, dlatego prosimy sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera. Uszkodzenia ujawnione później nie podlegają reklamacji.
W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie lub braku towaru lub jego części w paczce, należy w momencie odbioru przesyłki sporządzić protokół szkody (dostępny u kuriera) podpisany przez odbiorcę i kuriera. Po otrzymaniu wyjaśnienia od firmy kurierskiej lub od przedstawiciela Poczty Polskiej, firma SIRCO-MARKET kontaktuje się z klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru, anulowania zamówienia lub zwrotu gotówki.

5. Zagubienie przesyłki.

W sytuacji zaginięcia przesyłki dostarczanej przez Pocztę Polską, po otrzymaniu informacji od Klienta, firma SIRCO-MARKET po upływie 21 dni od dnia wysyłki towaru, składa na Poczcie wniosek reklamacyjny – tzw. Pismo wywiadowcze sprawdzi w jakim miejscu zaginęła paczka – trwa to kolejny 7 do 14 dni roboczych (z reguły). Po otrzymaniu wyjaśnienia od Poczty firma SIRCO kontaktuje się z klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki, anulowania zamówienia lub zwrotu pieniędzy – w niektórych przypadkach istnieje możliwość wysłania towaru kolejny raz w terminie wcześniejszym niż orzeczenie Poczty w sprawie reklamacji.

6. Wymiana towaru.

W przypadku, gdy rozmiar towaru wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany na prośbę Klienta. Kwestię taką należy zgłosić, pracownik sprawdzi czy dany produkt w innym rozmiarze jest dostępny, zarezerwuje go. W takich przypadkach koszty dostarczenia i ponownej wysyłki ponosi Klient. Wysyłka ponowna następuje po zwrotnym otrzymaniu produktu, w ciągu maksymalnie 48 godzin roboczych od otrzymania przelewu na wysyłkę.


Pozostałe informacje.
Wszystko co budzi Państwa wątpliwości i pytania prosimy zgłaszać firmie. Zawsze postaramy się służyć naszą pomocą.

Ważne terminy - warto je zapamiętać

  • 14 dni - tyle czasu ma sprzedawca na odpowiedź na zgłoszoną reklamację
  • 14 dni - nowy termin na odstąpienie od umowy zawartej przez internet, telefon lub na pokazie
  • 14 dni - tyle czasu ma sprzedawca na zwrócenie klientowi wszystkich płatności
    • 1 rok - okres szczególnej ochrony kupującego. Wszystkie wady, które ujawnią się w tym czasie, są uznawane za istniejące już w momencie zakupu
    • 1 rok - tyle czasu ma kupujący na zgłoszenie wady po jej stwierdzeniu